ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rozšíření hráčské základny šachového sportu v nejmladší kategorii díky online výuce

Expanding the player base of the sport of chess in the youngest category thanks to online teaching

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
David Novotný
Vedoucí práce
Pešek David
Oponent práce
Evan Tomáš
Studijní obor
Manažerská informatika 2021
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem šachové vzdělávací aplikace pro děti. Na základě analýzy cílových skupin jsou formulovány požadavky na aplikaci a vize aplikace. Navržený dvouúrovňový model aplikace je doplněn o konkrétní uživatelské scénáře. Dále byly vytvořeny základní projektové dokumenty. V záverečné části práci byla zvolena monetizace a na základě vzorců i model financování projektu.
 
This bachelor thesis deals with the design of a chess educational application for children. Based on the analysis of the target groups, the requirements for the application and the vision of the application are formulated. The proposed two-level model of the application is complemented with specific user scenarios. In addition, basic project documents were created. In the concluding section, a monetization strategy is selected, followed by the formulation of a project financing model based on formulas.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/123433
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (695.7Kb)
PRILOHA (73.71Kb)
POSUDEK (45.26Kb)
POSUDEK (202.8Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1785]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV