Show simple item record

Analysis of Microsoft Product Knowledge Across Generations



dc.contributor.advisorKubálek Tomáš
dc.contributor.authorŠtěpánka Ivaničová
dc.date.accessioned2025-06-02T09:52:36Z
dc.date.available2025-06-02T09:52:36Z
dc.date.issued2025-05-28
dc.identifierKOS-1243987141905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/122304
dc.description.abstractBakalářská práce zkoumá znalost aplikací Microsoft 365 napříč generacemi. Cílem práce je vyhodnotit hloubku znalostí vybraných aplikací společnosti Microsoft v různých věkových skupinách a zanalyzovat obsáhlost těchto znalostí v závislosti na faktoru věku uživatele s ohledem na jeho pracovní pozici. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na představení společnosti Microsoft od jejích začátků a poté přiblížení jednotlivých plánů a produktů Microsoftu 365. V praktické části jsou vylíčeny jednotlivé kroky tvorby dotazníku v aplikaci Microsoft Forms a zhodnoceny závěry plynoucí z dotazníku. Analyzovány budou následující výzkumné otázky: S jakými nedostatky znalostí se potýká u aplikací Microsoft 365 poválečná generace a generace X? Jak kvalitní je výuka o aplikacích Microsoftu 365 na školách? Jak zlepšit informatickou gramotnost?cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis examines the knowledge of Microsoft 365 applications across generations. The aim of the thesis is to evaluate the depth of knowledge of selected Microsoft applications across different age groups and to analyse the breadth of this knowledge depending on the factor of the user's age with respect to their job position. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on introducing Microsoft from its beginnings and then introducing the different Microsoft 365 plans and products. The practical part depicts the steps of creating a questionnaire in Microsoft Forms and evaluates the conclusions drawn from the questionnaire. The following research questions will be analyzed: What are the knowledge gaps faced by the Baby boomers generation and Generation X in Microsoft 365 applications? What is the quality of teaching about Microsoft 365 applications in schools? How to improve information literacy?eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMicrosoftcze
dc.subjectMicrosoft 365cze
dc.subjectaplikacecze
dc.subjectnástrojecze
dc.subjectrespondenticze
dc.subjectznalosticze
dc.subjectMicrosofteng
dc.subjectMicrosoft 365eng
dc.subjectapplicationeng
dc.subjecttoolseng
dc.subjectrespondentseng
dc.subjectknowledgeeng
dc.titleAnalýza znalostí produktů Microsoftu napříč generacemicze
dc.titleAnalysis of Microsoft Product Knowledge Across Generationseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2025-06-02
dc.contributor.refereeMužík Pavel
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record