Analýza znalostí produktů Microsoftu napříč generacemi
Analysis of Microsoft Product Knowledge Across Generations
dc.contributor.advisor | Kubálek Tomáš | |
dc.contributor.author | Štěpánka Ivaničová | |
dc.date.accessioned | 2025-06-02T09:52:36Z | |
dc.date.available | 2025-06-02T09:52:36Z | |
dc.date.issued | 2025-05-28 | |
dc.identifier | KOS-1243987141905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/122304 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce zkoumá znalost aplikací Microsoft 365 napříč generacemi. Cílem práce je vyhodnotit hloubku znalostí vybraných aplikací společnosti Microsoft v různých věkových skupinách a zanalyzovat obsáhlost těchto znalostí v závislosti na faktoru věku uživatele s ohledem na jeho pracovní pozici. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na představení společnosti Microsoft od jejích začátků a poté přiblížení jednotlivých plánů a produktů Microsoftu 365. V praktické části jsou vylíčeny jednotlivé kroky tvorby dotazníku v aplikaci Microsoft Forms a zhodnoceny závěry plynoucí z dotazníku. Analyzovány budou následující výzkumné otázky: S jakými nedostatky znalostí se potýká u aplikací Microsoft 365 poválečná generace a generace X? Jak kvalitní je výuka o aplikacích Microsoftu 365 na školách? Jak zlepšit informatickou gramotnost? | cze |
dc.description.abstract | This bachelor thesis examines the knowledge of Microsoft 365 applications across generations. The aim of the thesis is to evaluate the depth of knowledge of selected Microsoft applications across different age groups and to analyse the breadth of this knowledge depending on the factor of the user's age with respect to their job position. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on introducing Microsoft from its beginnings and then introducing the different Microsoft 365 plans and products. The practical part depicts the steps of creating a questionnaire in Microsoft Forms and evaluates the conclusions drawn from the questionnaire. The following research questions will be analyzed: What are the knowledge gaps faced by the Baby boomers generation and Generation X in Microsoft 365 applications? What is the quality of teaching about Microsoft 365 applications in schools? How to improve information literacy? | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Microsoft | cze |
dc.subject | Microsoft 365 | cze |
dc.subject | aplikace | cze |
dc.subject | nástroje | cze |
dc.subject | respondenti | cze |
dc.subject | znalosti | cze |
dc.subject | Microsoft | eng |
dc.subject | Microsoft 365 | eng |
dc.subject | application | eng |
dc.subject | tools | eng |
dc.subject | respondents | eng |
dc.subject | knowledge | eng |
dc.title | Analýza znalostí produktů Microsoftu napříč generacemi | cze |
dc.title | Analysis of Microsoft Product Knowledge Across Generations | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2025-06-02 | |
dc.contributor.referee | Mužík Pavel | |
theses.degree.grantor | institut manažerských studií | cze |
theses.degree.programme | Ekonomika a management | cze |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Bakalářské práce - 32116 [369]