Zobrazit minimální záznam

Study of a new railway line in the section Ústí nad Orlicí – Rudoltice v Čechách



dc.contributor.advisorHorníček Leoš
dc.contributor.authorDaniela Zralá
dc.date.accessioned2024-06-26T22:58:40Z
dc.date.available2024-06-26T22:58:40Z
dc.date.issued2024-06-26
dc.identifierKOS-1198740186905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/116419
dc.description.abstractTato práce se zabývá novostavbou železniční trati v úseku Ústí nad Orlicí – Rudoltice v Čechách. Jsou zpracovány čtyři varianty směrového a výškového řešení s různými návrhovými rychlostmi. Napojení na stávající trať u Ústí nad Orlicí a u Rudoltic v Čechách jsou navržena pro všechny varianty společně. Pro všechny varianty vedení trati byla též navržena její konstrukce a byly zpracovány vzorové příčné řezy. Výsledkem této práce je porovnání jednotlivých variant a doporučení té nejlepší s ohledem na jejich návrhové rychlosti a investiční náklady vypočtené podle celkového objemu zemních prací, rozsahu staveb železničního spodku, atd.cze
dc.description.abstractThis work deals with the construction of a new railway line in the section Ústí nad Orlicí – Rudoltice v Čechách. Four options for the horizontal and vertical alignment with different design speeds are evaluated. The connections to the existing line at Ústí nad Orlicí and Rudoltice v Čechách are proposed jointly for all variants. For all route options, the structure was also designed, and sample cross-sections were prepared. The outcome of this work is a comparison of the individual options and a recommendation of the best one, considering their design speed and investment costs calculated based on the total volume of earthworks, the extent of bridges and tunnels, etc.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectŽelezniční traťcze
dc.subjectkonvenční traťcze
dc.subjectvysokorychlostní traťcze
dc.subjectnávrhová rychlostcze
dc.subjectnovostavbacze
dc.subjectRailway lineeng
dc.subjectconventional lineeng
dc.subjecthigh-speed lineeng
dc.subjectdesign speedeng
dc.subjectnew constructioneng
dc.titleStudie nové železniční trati v úseku Ústí nad Orlicí – Rudoltice v Čecháchcze
dc.titleStudy of a new railway line in the section Ústí nad Orlicí – Rudoltice v Čechácheng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2024-06-26
dc.contributor.refereePetýrek Michal
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra železničních stavebcze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




























Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam