Frontend karetní hry pro OS Android
Frontend of a card game for Android OS
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vojtěch Mička
Vedoucí práce
Balík Miroslav
Oponent práce
Valenta Michal
Studijní obor
Softwarové inženýrství 2021Studijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem nové sběratelské karetní hry pro operační systém Android. Na jejím začátku je provedena analýza stávajících her tohoto žánru, na kterou je navázáno v návrhové části práce, která popisuje kromě pravidel nové hry také způsob její monetizace. Další část je věnována implementaci klientské části (frontendu) pro tuto hru v herním enginu Unity. Je v ní popsána architektura aplikace a použité návrhové vzory. Také se věnuje využití služeb platformy Google Firebase, kterými jsou cloudové funkce a databáze Cloud Firestore, pro účel propojení klientské části se serverovou částí aplikace, která není zahrnuta v této práci. Dále je zde uveden popis jednotlivých herních scén. Následně je shrnut průběh testování výsledné aplikace, jehož hlavní částí je uživatelské testování. Na konci práce jsou uvedena možná budoucí rozšíření. Výsledná aplikace umožňuje hráčům vytvářet balíčky z karet ve své kolekci a následně s nimi soupeřit v zápasech proti ostatním hráčům. Nové karty si hráči mohou zakoupit nebo pronajmout. Herní měny mohou hráči obdržet formou denních odměn za vítězství nebo nákupem v obchodě. Aplikaci je možné používat v češtině nebo angličtině. This bachelor thesis deals with the design of a new collectible card game for the Android operating system. It starts with an analysis of existing games in this genre, which is followed by the design part of the thesis, which describes the rules of the new game, in addition to how to monetize it. The next part is devoted to the implementation of the client part (frontend) for this game in the Unity game engine. It describes the architecture of the application and the design patterns used. It also discusses the use of the Google Firebase platform services, which are the Cloud Functions and the Cloud Firestore database, for the purpose of connecting the client part with the server part of the application, which is not covered in this thesis. In addition, a description of each game scene is given. Then, the testing flow of the resulting application is summarized, the main part of which is usability testing. At the end of the thesis, possible future extensions are presented. The resulting application allows players to create decks from cards in their collection and then compete with them in matches against other players. Players can purchase new cards or rent them. Players can receive in-game currency in the form of daily rewards for winning or by making purchases at the store. The app can be used in Czech or English.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1724]