Backend karetní hry pro OS Android
Backend of a card game for Android OS
dc.contributor.advisor | Balík Miroslav | |
dc.contributor.author | Jan Hamal | |
dc.date.accessioned | 2024-06-19T22:52:55Z | |
dc.date.available | 2024-06-19T22:52:55Z | |
dc.date.issued | 2024-06-19 | |
dc.identifier | KOS-1240814629905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/115883 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci funkčního prototypu serverové části (backendu) karetní sběratelské hry. Serverová část hry je jedna ze dvou částí, ze kterých se celý projekt karetní hry skládá. Tato část aplikace zajišťuje zejména vykonávání aplikačních procesů včetně herní logiky a ukládání dat do databáze. Druhou částí projektu je poté klientská část (frontend), která je spouštěna na jednotlivých mobilních zařízeních s operačním systémem Android a slouží jako uživatelské rozhraní pro hráče hry. Tato práce se však nezaměřuje na klientskou část projektu, ale pouze specificky na jeho serverovou část. V rámci procesu vývoje serverové části projektu je využito služeb platformy Google Firebase. Práce se zabývá specifikací funkčních a nefunkčních požadavků kladených na backendovou část a návrhem databázového modelu určeného pro ukládání dat v databázi Cloud Firestore. Dále se zabývá návrhem a implementací rozhraní pro spouštění funkcionalit podporovaných serverovou částí hry. Toto rozhraní je vystaveno klientské části za použití technologie cloudových funkcí. Nakonec se práce zaměřuje na testování vytvořeného funkčního prototypu. | cze |
dc.description.abstract | This bachelor thesis focuses on the design and implementation of a functional prototype of the server part (backend) of a collectible card game. The server part of the game is one of the two parts that make up the entire card game project. This part of the application mainly provides the execution of application processes including game logic and data storage in the database. The second part of the project is the client part (frontend), which is run on individual mobile devices running the Android operating system and serves as the user interface for the game players. However, this thesis does not focus on the client part of the project, but only specifically on the server part of the project. In the process of developing the server part of the project, the services of the Google Firebase platform are used. This thesis deals with the specification of functional and non-functional requirements placed on the backend part and designing a database model intended for storing data in the Cloud Firestore database. It also deals with the design and implementation of the interface for running the functionalities supported by the server side. This interface is exposed to the client part using cloud functions technology. Finally, the thesis focuses on testing the developed functional prototype. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | karetní hra | cze |
dc.subject | Firebase | cze |
dc.subject | Cloud Firestore | cze |
dc.subject | cloudové funkce | cze |
dc.subject | Python | cze |
dc.subject | tvorba zápasů | cze |
dc.subject | backend | cze |
dc.subject | bezserverová architektura | cze |
dc.subject | card game | eng |
dc.subject | Firebase | eng |
dc.subject | Cloud Firestore | eng |
dc.subject | cloud functions | eng |
dc.subject | Python | eng |
dc.subject | matchmaking | eng |
dc.subject | backend | eng |
dc.subject | serverless architecture | eng |
dc.title | Backend karetní hry pro OS Android | cze |
dc.title | Backend of a card game for Android OS | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Valenta Michal | |
theses.degree.discipline | Softwarové inženýrství 2021 | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1745]