Zobrazit minimální záznam

Analysis of Feasibility of Marketing Product



dc.contributor.advisorBuchtela David
dc.contributor.authorMartin Sedmera
dc.date.accessioned2024-06-19T22:52:42Z
dc.date.available2024-06-19T22:52:42Z
dc.date.issued2024-06-19
dc.identifierKOS-1240469320305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115849
dc.description.abstractTato práce se zabývá návrhem deskové hry jako produktu, který podporuje marketingovou strategii softwarové firmy Applifting s. r. o. Prostředkem pro vytvoření vhodného návrhu je analýza současných deskových her na trhu. Analýza slouží k použití takových herních mechanik, aby vyhovovaly cílové skupině zákazníků. Návrh produktu navazuje na marketingovou strategii firmy, která je v této práci analyzována. Výstupem práce je kromě návrhu deskové hry i finanční analýza proveditelnosti a analýza dalších přínosů produktu pro firmu, například využití navržené deskové hry jako propagační předmět na kariérních veletrzích.cze
dc.description.abstractThe focus of this thesis is designing a board game, which will be part of the marketing strategy of the software company Applifting s. r. o. The means to create a suitable design is the analysis of current board games available on the market. The analysis serves to apply such game mechanics that meet the needs of the target customer group. The companies marketing strategy is analyzed in this work in order for the board game to be a useful part of it. The practical ouputs of this thesis is the design of the board game itself, as well as a financial feasibility analysis and analysis of other benefits of the product for the company, such as using the proposed board game as a promotional item at career fairs.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectdesková hracze
dc.subjectroll and writecze
dc.subjectnávrh marketingového produktucze
dc.subjectanalýza marketingové strategiecze
dc.subjectApplifting s. r. ocze
dc.subjectboard gameeng
dc.subjectroll and writeeng
dc.subjectmarketing product designeng
dc.subjectanalysis of marketing strategyeng
dc.subjectApplifting s. r. oeng
dc.titleAnalýza proveditelnosti marketingového produktucze
dc.titleAnalysis of Feasibility of Marketing Producteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKirschner Filip
theses.degree.disciplineManažerská informatika 2021cze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam