Zobrazit minimální záznam

Forged in Lies - levels, environment and atmosphere



dc.contributor.advisorMatoušek Jan
dc.contributor.authorMartin Felkl
dc.date.accessioned2024-06-19T09:53:41Z
dc.date.available2024-06-19T09:53:41Z
dc.date.issued2024-06-15
dc.identifierKOS-1240469114805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115679
dc.description.abstractTato práce se zabývá návrhem prostředí a atmosféry úrovní hry Forged in Lies, která vznikla jako skupinový projekt v rámci předmětu BI-VHS. K dosažení cílů práce byly použity dva programy, Blender a Unreal Engine 5. Blender byl použit k vytvoření 3D modelů stěn, podlah a dalších objektů, ze kterých jsou poskládány místnosti použité k vytvoření úrovní hry. Zbytek práce byl potom zpracován v programu Unreal Engine 5. K dosažení větší variability úrovní vznikl procedurální generátor inspirovaný algoritmem ze hry Binding of Isaac. Tento generátor používá předdefinovanou sadu místností, které skládá podle různých kriterií do jedné větší úrovně. Sada místností vznikla kombinací 3D modelů, materiálů, osvětlení a dalších vizuálních efektů, které dotváří výslednou atmosféru, jenž je také jednou z hlavních problematik, kterými se práce zabývá. Modely, materiály, vizuální efekty a další elementy vzniklé v této práci byly též použity k vylepšení úrovní předcházející této práci.cze
dc.description.abstractThis thesis is concerned with the design of the environment and atmosphere of the levels of Forged in Lies, which was created as a group project in the BI-VHS course. Two programs, Blender and Unreal Engine 5, were used to achieve the objectives of the thesis. Blender was used to create 3D models of the walls, floors and other objects that make up the rooms used to create the levels of the game. The rest of the work was then processed in Unreal Engine 5. To achieve more variability in the levels, a procedural generator was created, inspired by the algorithm from the game Binding of Isaac. This generator uses a predefined set of rooms, which it stacks according to various criteria into one larger level. The set of rooms was created by combining 3D models, materials, lighting and other visual effects to complete the resulting atmosphere, which is also one of the main issues addressed in the thesis. The models, materials, visual effects and other elements created in this thesis were also used to enhance the levels predating this thesis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectForged in Liescze
dc.subjectgenerátor úrovnícze
dc.subjectnávrh prostředícze
dc.subjectpohled shoracze
dc.subjectroguelikecze
dc.subjectUnreal Engine 5cze
dc.subjectBlendercze
dc.subjectForged in Lieseng
dc.subjectlevel generatoreng
dc.subjectenvironment designeng
dc.subjecttop-down vieweng
dc.subjectroguelikeeng
dc.subjectUnreal Engine 5eng
dc.subjectBlendereng
dc.titleForged in Lies - úrovně, prostředí a atmosféracze
dc.titleForged in Lies - levels, environment and atmosphereeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeRichtr Radek
theses.degree.disciplinePočítačová grafika 2021cze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam