ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití aktivních prvků ve vypružení a pojezdech kolejových vozidel

Utilization of active controlled elements in suspensions and running gears of railway vehicles

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Lukáš Šlosár
Vedoucí práce
Kalivoda Jan
Oponent práce
Bauer Petr
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá využitím aktivních prvků v pojezdech kolejových vozidel. Úvodní část je věnována rešerši, kde jsou popsány různé možnosti využití aktivních prvků. Druhá část se zaměřuje na technický popis kladkového stavu, na kterém byla provedena měření simulující jízdu v přímé trati a průjezd obloukem. Během simulace jízdy v přímé trati byla měřena příčná výchylka podvozku a při průjezdu obloukem byly měřeny vodící síly.
 
This bachelor thesis deals with the utilization of active elements in running gears of railway vehicles railway vehicles. The introductory section focuses on a literature review describing various possibilities of utilizing active elements. The second part focuses on the technical description of the roller rig, on which measurements simulating travel on a straight track and passage through a curve were conducted. During the simulation of travel on a straight track, the lateral displacement of the bogie was measured, while during passage through a curve, guiding forces were measured.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115587
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.025Mb)
POSUDEK (102.5Kb)
POSUDEK (208.7Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [299]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV