Zobrazit minimální záznam

Selected Technologies of Car Marketing and Sales



dc.contributor.advisorBronec Oldřich
dc.contributor.authorFrantišek Horký
dc.date.accessioned2024-06-18T14:18:04Z
dc.date.available2024-06-18T14:18:04Z
dc.date.issued2024-05-30
dc.identifierKOS-1240438997305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115134
dc.description.abstractPráce se zabývá využitím moderních technologií v automobilovém průmyslu. Je rozdělena na teoretickou, metodickou a praktickou část. Zabývá se vývojem tradičních marketingových a prodejních metod v porovnání s moderními digitálními strategiemi a zdůrazňuje roli nových technologií, jako je umělá inteligence (AI), virtuální realita (VR) a big data, při zlepšování prodejních a výrobních procesů v automobilovém průmyslu. Praktická část zahrnuje případovou studii se společností Kia Czech, která analyzuje současné postupy a možné budoucí aplikace těchto technologií v automobilovém průmyslu. Díky praktické části jsem analyzoval současné a budoucí trendy v automobilovém průmyslu, což mě vedlo k závěru, že technologický pokrok umožňuje, aby se moderní technologie jako VR, AR a AI využívaly převážně v segmentech marketingu a prezentace produktů jako doplňkové služby. Vnímané možné aplikace však v současné době nejsou reálné, protože náklady na vývoj a implementaci jsou výrazně vyšší než náklady na integraci a optimalizaci současných postupů. Platným, aktuálním případem využití je optimalizace jízdních preferencí, kdy je umělá inteligence využívána k učení se návykům každého řidiče registrovaného ve vozidle a poskytuje personalizovaná a specializovaná doporučení pro styl jízdy, tankování, hospodárnost a další.cze
dc.description.abstractThe thesis explores the application of modern technologies in the automotive industry. It is divided into theoretical, methodological, and practical parts. It discusses the evolution of traditional marketing and sales methods compared to modern digital strategies and highlights the role of emerging technologies such as artificial intelligence (AI), virtual reality (VR), and big data in enhancing automotive retail and manufacturing processes. The practical component includes a case study with Kia Czech, analyzing current practices and potential future applications of these technologies in the automotive sector. With the practical part, I analyzed the current and future trends in the automotive industry, which led me to the conclusion that technological advancement enables modern technologies like VR, AR, and AI to be predominantly used in the marketing and product presentation segments as supplementary services. However, the perceived possible applications are currently not plausible, as the development and implementation costs are significantly higher than those for the integration and optimization of current practices. A valid, current use case is in driving preference optimization, where AI is utilized to learn the habits of each driver registered to the vehicle, providing personalized and specialized recommendations for driving style, refueling, economy, and others.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subject1cze
dc.subjectVirtuální realita 2cze
dc.subjectUmělá inteligence 3cze
dc.subjectRozšířená realita 4cze
dc.subjectBig data 5cze
dc.subjectKia Czech 6cze
dc.subjectAutomobilový průmysl 7cze
dc.subjectTechnologický pokrok 8cze
dc.subjectDigitální marketing 9cze
dc.subjectZapojení spotřebitelůcze
dc.subject1eng
dc.subjectVirtual Reality 2eng
dc.subjectArtificial Intelligence 3eng
dc.subjectAugmented Reality 4eng
dc.subjectBig Data 5eng
dc.subjectKia Czech 6eng
dc.subjectAutomotive Industry 7eng
dc.subjectTechnological Advancement 8eng
dc.subjectDigital Marketing 9eng
dc.subjectConsumer Engagementeng
dc.titleVybrané technologie marketingu a prodeje automobilůcze
dc.titleSelected Technologies of Car Marketing and Saleseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2024-06-04
dc.contributor.refereeSkokanová Dagmar
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam