Prověření systému lehké kolejové dopravy v úseku Dobříš – Vrané nad Vltavou
Potencial Implemention of LRT System in Dobříš – Vrané nad Vltavou Section
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
František Vestfal
Vedoucí práce
Týfa Lukáš
Oponent práce
Vnenk Petr
Studijní program
Dopravní systémy a technikaInstituce přidělující hodnost
katedra dopravního inženýrství a dopravního plánováníPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce „Prověření lehké kolejové dopravy v úseku Dobříš – Vrané nad Vltavou“ se zabývá analýzou současného stavu řešené trati se zaměřením na dopravní nabídku a taktéž alternativní spojení. Další částí analytické části je rešerše zahraničních systémů LRT (light rail transit), kde jsou analyzovány základní principy a technické parametry. Návrhová část obsahuje aplikaci LRT na řešenou trať s využitím potenciálu trati v současném stavu ve variantách. Stanovuje cíle nového systému a technické a provozní parametry. Varianty mimo jiné prověřují technickou proveditelnost aplikace systému LRT, zejména trasování nově navržených úseků ve městech. V neposlední řadě jsou varianty návrhu podrobeny rozhodovacímu multikriteriálnímu hodnocení. The diploma thesis "Potencial Implementation of LRT System in Dobříš – Vrané nad Vltavou Section" deals with the analysis of the current state of the line with a focus on the transport offer and also alternative connections. Another part of the analytical part is a research of foreign LRT (light rail transit) systems, where the basic principles and technical parameters are analysed. The design part includes the application of LRT using the potential of the line in its current state in variants. It sets out the objectives of the new system and the technical and operational parameters. The variants examine, among other things, the technical feasibility of the application of the LRT system, in particular the routing of the newly proposed urban sections. Finally, the design options are subjected to a multi-criteria decision-making evaluation.
Kolekce
- Diplomové práce - 16112 [424]