Železniční trať Sokolov - Kraslice
Railway Line Sokolov - Kraslice
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jiří Čechlovský
Vedoucí práce
Jacura Martin
Oponent práce
Purkart Pavel
Studijní program
Dopravní systémy a technikaInstituce přidělující hodnost
katedra dopravního inženýrství a dopravního plánováníPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce pojednává o železniční trati číslo 145, která spojuje Kraslice a Sokolov. V práci je celá trať představena s ohledem na současný provoz a všechny tarifní body. Všechny základní informace jsou shrnuty v rámci teoretické části. Praktická část se zaměřuje na hlavní nedostatky a problémová místa. Dále jsou v ní prověřeny nejdůležitější vlastnosti celé trati. Konkrétně se jedná o prověření zvýšení maximální traťové rychlosti, zřízení nových, či rekonstrukci stávajících tarifních bodů, a na závěr prověření propustnosti. V závěru je vedena diskuse na dané téma, a také shrnuta všechna závěrečná doporučení. S ohledem na rozvoj trati a zvýšení její úrovně je nezbytná postupná realizace. This diploma thesis deals with the railway line 145, which connects Kraslice and Sokolov. The whole track is presented with regard to the current operation and all tariff points. All basic information is summarized within the theoretical part. The practical part focuses on the main shortcomings and problematic places. It also proves the most important properties of the whole track. Specifically, it is a testing of the increase in maximum track speed, the establishment of new or reconstruction of existing tariff points, and at the end of the examine screening. In the end there is a discussion on the topic, and also summarized all the final recommendations. Given the development of the track and an increase in its level, gradual implementation is necessary.
Kolekce
- Diplomové práce - 16112 [424]