Zobrazit minimální záznam

Development of a locally optimal powertrain control algorithm



dc.contributor.advisorToman Rastislav
dc.contributor.authorOndřej Čmiel
dc.date.accessioned2024-02-07T23:53:11Z
dc.date.available2024-02-07T23:53:11Z
dc.date.issued2024-02-07
dc.identifierKOS-1246465991105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/113704
dc.description.abstractTato práce se zabývá strategiemi řízení hybridních elektrických vozidel. Na základě rešerše daného tématu je, pomocí programovacího jazyka Python, navržen lokálně – optimální řídící algoritmus, který určuje poměr rozdělení požadovaného točivého momentu mezi spalovací motor a elektromotor. Algoritmus je založen na metodě ECMS, která používá Pontryaginův minimální princip. Efektivita algoritmu je posouzena na několika trasách, včetně tras naměřených v reálném provozu. Výsledná řídící strategie je porovnána se simulací v GT – Suite.cze
dc.description.abstractThis thesis focuses on the control strategy of hybrid electric vehicles. Based on the research of the given topic, a locally - optimal control algorithm is designed, using the Python programming language, which determines the ratio of the required torque distribution between the internal combustion engine and the motor. The algorithm is based on the ECMS method, which uses Pontryagin's minimum principle. The effectiveness of designed algorithm is assessed on several routes, including real traffic cycles. The resulting control strategy is compared with the simulation in GT-Suite.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectHybridní vozidlocze
dc.subjectPontryaginův minimální principcze
dc.subjectECMScze
dc.subjectLokálně – optimální algoritmuscze
dc.subjectStrategie řízenícze
dc.subjectHybrid vehicleeng
dc.subjectPontryagin's minimum principleeng
dc.subjectLocally optimal algorithmeng
dc.subjectControl strategyeng
dc.titleVývoj lokálně-optimálního řídicího algoritmu hybridního vozidlacze
dc.titleDevelopment of a locally optimal powertrain control algorithmeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeUšiak Michal
theses.degree.disciplineMotorová vozidlacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeDopravní a transportní technikacze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam