Zobrazit minimální záznam

New techniques for selecting, manipulating and placing objects for world editing inside VR



dc.contributor.advisorŽákovská Uršula
dc.contributor.authorDmytro Kadar
dc.date.accessioned2024-02-06T07:51:21Z
dc.date.available2024-02-06T07:51:21Z
dc.date.issued2024-01-31
dc.identifierKOS-1197737635405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/113580
dc.description.abstractS rostoucí popularitou virtuální reality s tímto typem aplikací pracuje stále více vý-vojářů a designérů. Při vytváření scén ve VR však dochází k problémům. Zatímco scény lze vytvářet na běžném monitoru počítače, jejich vnímání z pohledu hráče je obtížné, což vyžaduje, aby je vývojáři tes-tovali pomocí náhlavní soupravy VR. Ve svém projektu se snažím tento problém ře-šit zkoumáním konceptu předtváření scén přímo ve VRcze
dc.description.abstractAs the popularity of Virtual Reality (referred to as VR in later parts of the document) grows, more and more developers and designers are working with this type of application. However, when it comes to creating scenes in VR, challenges arise. While scenes can be created on a regular computer monitor, it becomes difficult to perceive them from the player’s perspective, requiring developers to test them using a VR headset. In my project, I aim to address this problem by exploring the concept of pre-creating scenes directly in VR.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVRcze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectvýběr objektucze
dc.subjectmanipulace s objektycze
dc.subjectVReng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectobject selectioneng
dc.subjectobject manipulationeng
dc.titleNové techniky výběru, manipulace a umístění objektů pro editaci světa ve VRcze
dc.titleNew techniques for selecting, manipulating and placing objects for world editing inside VReng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKučera Michal
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu












Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam