Obchvat obce Křešice - přeložka I/18
Křešice Bypass - Road I/18 Relocation
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Matěj Rudolf
Vedoucí práce
Šilhán Matěj
Oponent práce
Lauda Václav
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce bylo zpracovat studii přeložky silnice I/18 v trase severního obchvatu obce Křešice. Cílem je omezit tranzitní dopravu v obci, zvýšit bezpečnost provozu a přizpůsobit trasu koridoru územnímu plánu obce. První část práce se soustředí na popis dotyčného území a vlastní dopravní průzkum. Na základě těchto informací jsou stanoveny návrhové parametry tak, aby navrhovaná komunikace a přilehlé křižovatky byly v souladu s platnými technickými požadavky na silnici I. třídy. V druhé části a v přílohách je podrobně představen samotný návrh. The subject of the bachelor thesis was to prepare a study of the relocation of the I/18 road in the route of the northern bypass of the village of Křešice. The aim is to reduce the transit traffic in the village, to increase traffic safety and to adapt the route to the corridor of the village master plan. The first part of the work focuses on the description of the affected area, and the own traffic survey. Based on this information, design parameters are established so that the proposed road and adjacent intersections comply with the current technical requirements for a Class I road. The second part and the attachments present the design itself in detail.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16112 [389]