Zobrazit minimální záznam

Marketing Strategy of the State as an Innovative Country in the Aviation



dc.contributor.advisorEndrizalová Eva
dc.contributor.authorPavla Rudolfová
dc.date.accessioned2023-09-01T22:51:43Z
dc.date.available2023-09-01T22:51:43Z
dc.date.issued2023-09-01
dc.identifierKOS-1195814711005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/111404
dc.description.abstractPředmětem této práce je návrh marketingové strategie státu, jakožto inovativní země v oblasti leteckého průmyslu. Motivací byla výzva Rady pro výzkum, vývoj a inovace v rámci strategie budoucího směřování politiky státu. Jednalo se o část „Chytrý marketing“. Byla provedena analýza postavení České republiky na poli inovací a posléze zajímavých oblastí leteckého průmyslu. Na základě význačných bodů této analýzy byly stanoveny klíčové body a inovace pro využití v rámci samotného návrhu marketingové strategie zaměřené na repositioning.cze
dc.description.abstractThe topic of this work is a suggestion of a marketing strategy for the country as an innovative player in the aviation industry. The motivation stemmed from a challenge by the Council for Research, Development, and Innovation, within the framework of future direction of state's policy. This was part of "Smart Marketing." An analysis of the Czech Republic's position in innovation was conducted, followed by identifying crucial points of interest within the aviation industry. Based on the significant points from this analysis, key aspects and innovations were set for incorporation into a marketing strategy focused on repositioning.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectinovacecze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectpositioningcze
dc.subjectinnovationeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectpositioningeng
dc.titleMarketingová strategie státu jako inovativní země v oblasti leteckého průmyslucze
dc.titleMarketing Strategy of the State as an Innovative Country in the Aviationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePališin Ondrej
theses.degree.disciplineLetecká dopravacze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam