Systém pro generování procedurálního voxelového 2.5D terénu
System for procedural voxel 2.5D terrain generator
dc.contributor.advisor | Pauš Petr | |
dc.contributor.author | Martin Ševela | |
dc.date.accessioned | 2023-06-21T22:53:59Z | |
dc.date.available | 2023-06-21T22:53:59Z | |
dc.date.issued | 2023-06-21 | |
dc.identifier | KOS-1180078669305 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/109898 | |
dc.description.abstract | Předmětem této bakalářská práce je návrh, implementace a optimalizace prototypu hloubkově omezeného procedurálního generátoru voxelového terénu v herním enginu Godot. Její součástí je i analýza technických prostředků využitelných pro realizaci zadání. Generátor využívá sémantického rozdělení terénu do jednodušších vrstev a jejich následného spojení na základě rozdělení biomů. Výsledný terén je možné využít pro tvorbu herního prostředí, které je možné dále rozšiřovat pomocí systému vkládání modelů. Systém zároveň poskytuje uživatelské rozhraní, které lze využít k ovládání, monitorování a vizualizaci generátoru. | cze |
dc.description.abstract | The subject of this bachelor's thesis is the design, implementation, and optimization of a prototype depth-limited procedural voxel terrain generator in the Godot game engine. It also includes an analysis of technical means that can be utilized for the realization of the project. The generator employs a semantic division of terrain into simpler layers and their subsequent combination based on biome distribution. The resulting terrain can be used for creating a game environment which can be further expanded using a model insertion system. The system also provides a user interface that can be used for control, monitoring, and visualization of the generator. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | generátor terénu | cze |
dc.subject | voxelový terén | cze |
dc.subject | procedurální generování | cze |
dc.subject | Godot Engine | cze |
dc.subject | C# | cze |
dc.subject | optimalizace | cze |
dc.subject | terrain generator | eng |
dc.subject | voxel terrain | eng |
dc.subject | procedural generation | eng |
dc.subject | Godot Engine | eng |
dc.subject | C# | eng |
dc.subject | optimalization | eng |
dc.title | Systém pro generování procedurálního voxelového 2.5D terénu | cze |
dc.title | System for procedural voxel 2.5D terrain generator | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Bařinka Lukáš | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika 2009 | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1724]