Zobrazit minimální záznam

System for procedural voxel 2.5D terrain generator



dc.contributor.advisorPauš Petr
dc.contributor.authorMartin Ševela
dc.date.accessioned2023-06-21T22:53:59Z
dc.date.available2023-06-21T22:53:59Z
dc.date.issued2023-06-21
dc.identifierKOS-1180078669305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/109898
dc.description.abstractPředmětem této bakalářská práce je návrh, implementace a optimalizace prototypu hloubkově omezeného procedurálního generátoru voxelového terénu v herním enginu Godot. Její součástí je i analýza technických prostředků využitelných pro realizaci zadání. Generátor využívá sémantického rozdělení terénu do jednodušších vrstev a jejich následného spojení na základě rozdělení biomů. Výsledný terén je možné využít pro tvorbu herního prostředí, které je možné dále rozšiřovat pomocí systému vkládání modelů. Systém zároveň poskytuje uživatelské rozhraní, které lze využít k ovládání, monitorování a vizualizaci generátoru.cze
dc.description.abstractThe subject of this bachelor's thesis is the design, implementation, and optimization of a prototype depth-limited procedural voxel terrain generator in the Godot game engine. It also includes an analysis of technical means that can be utilized for the realization of the project. The generator employs a semantic division of terrain into simpler layers and their subsequent combination based on biome distribution. The resulting terrain can be used for creating a game environment which can be further expanded using a model insertion system. The system also provides a user interface that can be used for control, monitoring, and visualization of the generator.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectgenerátor terénucze
dc.subjectvoxelový teréncze
dc.subjectprocedurální generovánícze
dc.subjectGodot Enginecze
dc.subjectC#cze
dc.subjectoptimalizacecze
dc.subjectterrain generatoreng
dc.subjectvoxel terraineng
dc.subjectprocedural generationeng
dc.subjectGodot Engineeng
dc.subjectC#eng
dc.subjectoptimalizationeng
dc.titleSystém pro generování procedurálního voxelového 2.5D terénucze
dc.titleSystem for procedural voxel 2.5D terrain generatoreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBařinka Lukáš
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika 2009cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam