Vliv konstrukčních parametrů na hodnoty tlakové ztráty ve vstupní soustavě turbovrtulového letounu
Influence of design parameters on pressure drop values in the inlet system of a turboprop aircraft
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Maur
Vedoucí práce
Vampola Tomáš
Oponent práce
Popelka Lukáš
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav mechaniky, biomechaniky a mechatronikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá výpočtem tlakové ztráty ve vstupní soustavě turbovrtulového motoru Walter M-601E. V první části je analyzován vliv okrajových podmínek, konkrétně vliv změny úhlu směru proudění na vstupu na hodnotu tlakové ztráty. Ve druhé části je vyšetřen vliv změny konstrukčních parametrů vstupní soustavy na hodnotu tlakové ztráty. Hlavním předmětem změny konstrukčních parametrů je geometrická konfigurace plechu odledňovací klapky. This thesis deals with computation of the pressure drop in the inlet system of the Walter M-601E turboprop engine. In the first part, the influence of boundary conditions is analysed, namely the influence of the change in the angle of the inlet flow direction at the inlet on the value of the pressure drop. In the second part, the influence of changing design parameter of the inlet system on the value of the pressure loss is investigated. The main subject of the change in design parameters is the geometry of the de-icing flap sheet.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12105 [223]