Emulátor konzole Nintendo Entertainment System
Nintendo Entertainment System Emulation
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Ondřej Golasowski
Vedoucí práce
Jeřábek Stanislav
Oponent práce
Štepanovský Michal
Studijní obor
Počítačové inženýrstvíStudijní program
Informatika 2009Instituce přidělující hodnost
katedra číslicového návrhuPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou emulace v souvislosti s výukou principů počitačových architektur a jejich hardwaru. Na konkrétnim přikladě zábavniho systému Nintendo Entertainment System ukazuje celý proces vývoje softwarového emulátoru od pochopeni základnich principů a nutnou analýzu emulovaného systému přes návrh vhodného řešeni na základě zjištěných informaci až po samotnou implementaci v jazyce C++ a testováni výsledku. Snahou implementace je být co nejsrozumitelnějši. Součásti řešeni je i univerzálni emulačni platforma, která je dále využitelná pro jiné projekty majici za cil vytvořit emulátor počitačového systému. Pro motivaci dalšich zájemců o problematiku je v posledni kapitole obsažen výčet funkcionalit, které je možné doimplementovat. Byla vytvořena i podrobná dokumentace, aby se zvýšila přistupnost a srozumitelnost projektu nejen pro zájemce o rozšiřeni platformy, ale i pro zájemce o vytvořeni vlastniho emulátoru s použitim vytvořené platformy. The bachelor's thesis is focused on the problematics of software emulation in the context of teaching the principles of computer architectures and associated hardware. There is a whole emulator development process presented in an example of a particular computer system, which is the Nintendo Entertainment System. The process consists of understanding the basic principles behind software emulation, analysis of the emulated system, design of the solution based on discovered information, and finally, the implementation of the emulator including testing. The goal of the implementation is to be as comprehensible as possible. The project also includes a universal platform for emulator development. To motivate other students (or hobbyists) interested in the topic, there is a list of possible extensions of the project in the last chapter of the thesis. Detailed documentation was created to make the project more accessible for emulator developers and potential project contributors.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18103 [113]