Procedurální generování venkovních scén
Procedural generation of outdoor scenes
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Ondřej Kyzr
Supervisor
Bittner Jiří
Opponent
Sloup Jaroslav
Field of study
Počítačové hry a grafikaStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakceRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce popisuje implementaci snadno použitelného nástroje pro herní engine Unity, který dokáže procedurálně generovat venkovní scény. Nástroj je rozdělen na jednotlivé generátory, aby si mohl uživatel vybrat, jaké vlastnosti terén bude mít. Mezi ně patří silnice, lidmi vytvořené cesty, vodní eroze terénu, vodní tělesa a řeky. Výsledný terén je snadno upravitelný pomocí mnoha parametrů a nástrojů. This bachelor thesis describes an implementation of an easy-to-use tool for the game engine Unity, which can procedurally generate outdoor scenes. The tool is split into several generators so that the user can choose the features of the terrain. These features include roads, human-made paths, hydraulic erosion, water bodies, and rivers. The resulting terrain is easily editable with many parameters and tools.
Collections
- Bakalářské práce - 13139 [432]