Zobrazit minimální záznam

Procedural generation of outdoor scenes



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorOndřej Kyzr
dc.date.accessioned2023-06-07T22:52:49Z
dc.date.available2023-06-07T22:52:49Z
dc.date.issued2023-06-07
dc.identifierKOS-1176928166005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108670
dc.description.abstractTato bakalářská práce popisuje implementaci snadno použitelného nástroje pro herní engine Unity, který dokáže procedurálně generovat venkovní scény. Nástroj je rozdělen na jednotlivé generátory, aby si mohl uživatel vybrat, jaké vlastnosti terén bude mít. Mezi ně patří silnice, lidmi vytvořené cesty, vodní eroze terénu, vodní tělesa a řeky. Výsledný terén je snadno upravitelný pomocí mnoha parametrů a nástrojů.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis describes an implementation of an easy-to-use tool for the game engine Unity, which can procedurally generate outdoor scenes. The tool is split into several generators so that the user can choose the features of the terrain. These features include roads, human-made paths, hydraulic erosion, water bodies, and rivers. The resulting terrain is easily editable with many parameters and tools.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectProcedurální generovánícze
dc.subjectTeréncze
dc.subjectKrajinacze
dc.subjectVodní erozecze
dc.subjectŘekycze
dc.subjectSilnicecze
dc.subjectCestycze
dc.subjectProcedural generationeng
dc.subjectTerraineng
dc.subjectLandscapeeng
dc.subjectHydraulic erosioneng
dc.subjectRiverseng
dc.subjectRoadeng
dc.subjectPathseng
dc.titleProcedurální generování venkovních scéncze
dc.titleProcedural generation of outdoor sceneseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSloup Jaroslav
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu










Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam