Simulace herní umělé inteligence
Simulating artificial inteligence in games
dc.contributor.advisor | Bittner Jiří | |
dc.contributor.author | Matěj Gargula | |
dc.date.accessioned | 2023-06-07T22:51:56Z | |
dc.date.available | 2023-06-07T22:51:56Z | |
dc.date.issued | 2023-06-07 | |
dc.identifier | KOS-1089127956005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/108624 | |
dc.description.abstract | Téměř každá dnešní hra obsahuje nějaký druh simulace umělé inteligence. Jednou z nejpoužívanějších je simulace umělé inteligence nehráčských postav. Tyto simulace jsou o vytváření algoritmů, díky nimž mohou tyto postavy působit jako lidé nebo jako zvířata. Můj projekt se zaměřuje na zmapování možných způsobů používaných k simulaci rozhodovacího procesu nehráčských postav a na implementaci jedné z těchto technik k vytvoření systému rozhodování umělé inteligence v enginu Unity. | cze |
dc.description.abstract | Almost every game today contains some sort of artificial intelligence simulation. One of the most popular is the simulation of artificial intelligence for non-player characters. These simulations are about creating algorithms that can make the characters appear human-like or animal-like. My project is focused on researching the possible techniques used to simulate the decision-making process of the non-player characters and implementing one of these techniques to create an artificial intelligence decision-making system in the Unity engine. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | NPC | cze |
dc.subject | AI simulace | cze |
dc.subject | stromy chování | cze |
dc.subject | AI rozhodovací procesy | cze |
dc.subject | video hry | cze |
dc.subject | Unity | cze |
dc.subject | NPC | eng |
dc.subject | AI simulation | eng |
dc.subject | behavior trees | eng |
dc.subject | AI decision-making | eng |
dc.subject | video games | eng |
dc.subject | Unity | eng |
dc.title | Simulace herní umělé inteligence | cze |
dc.title | Simulating artificial inteligence in games | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Sedláček David | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13139 [432]