Zobrazit minimální záznam

Simulating artificial inteligence in games



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorMatěj Gargula
dc.date.accessioned2023-06-07T22:51:56Z
dc.date.available2023-06-07T22:51:56Z
dc.date.issued2023-06-07
dc.identifierKOS-1089127956005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108624
dc.description.abstractTéměř každá dnešní hra obsahuje nějaký druh simulace umělé inteligence. Jednou z nejpoužívanějších je simulace umělé inteligence nehráčských postav. Tyto simulace jsou o vytváření algoritmů, díky nimž mohou tyto postavy působit jako lidé nebo jako zvířata. Můj projekt se zaměřuje na zmapování možných způsobů používaných k simulaci rozhodovacího procesu nehráčských postav a na implementaci jedné z těchto technik k vytvoření systému rozhodování umělé inteligence v enginu Unity.cze
dc.description.abstractAlmost every game today contains some sort of artificial intelligence simulation. One of the most popular is the simulation of artificial intelligence for non-player characters. These simulations are about creating algorithms that can make the characters appear human-like or animal-like. My project is focused on researching the possible techniques used to simulate the decision-making process of the non-player characters and implementing one of these techniques to create an artificial intelligence decision-making system in the Unity engine.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectNPCcze
dc.subjectAI simulacecze
dc.subjectstromy chovánícze
dc.subjectAI rozhodovací procesycze
dc.subjectvideo hrycze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectNPCeng
dc.subjectAI simulationeng
dc.subjectbehavior treeseng
dc.subjectAI decision-makingeng
dc.subjectvideo gameseng
dc.subjectUnityeng
dc.titleSimulace herní umělé inteligencecze
dc.titleSimulating artificial inteligence in gameseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSedláček David
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu























Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam