Zobrazit minimální záznam

Interaction of the MATLAB computing environment with 3D scene



dc.contributor.advisorHouška Jan
dc.contributor.authorTereza Hlavová
dc.date.accessioned2023-06-07T22:51:39Z
dc.date.available2023-06-07T22:51:39Z
dc.date.issued2023-06-07
dc.identifierKOS-1062775498305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108613
dc.description.abstractV oboru 3D grafiky vzniklo nespočet různých formátů pro popis 3D scény a podobně tak i mnoho 3D grafických knihoven s nimi pracujících, jejichž schopnosti s ohledem na kvalitu vykresleného obrazu, fyziku objektů a výkon jsou různorodé. Cílem této práce je prostudovat existující mezinárodně standardizované formáty pro popis 3D scény, porovnat 3D grafické knihovny, které dokáží takto reprezentovanou scénu zobrazit, s důrazem na jejich možné použití v nástroji Simulink 3D Animation pro software MATLAB, nastudovat nynější implementaci tohoto nástroje, poté poskytnout návrh jeho úprav pro zlepšení visuální kvality, schopnosti simulace fyziky objektů a vyšší rychlost, a následně navržené změny implementovat.cze
dc.description.abstractIn the field of 3D graphics, various formats describing the 3D scene have been created and various renderers capable of working with such formats have been produced, all with different capabilities in terms of rendering quality, object physics and performance. The goal of this work is to examine current internationally standardized formats describing the 3D scene, compare 3D graphics libraries that can visualize the scene with an emphasis on their use in a MATLAB tool Simulink 3D Animation and overview the current state of the software implementation, then provide an outline of changes to the software which would lead to overall better visual quality, object physics simulation capabilities and speed, and implement proposed modifications.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subject3D scénacze
dc.subjectfyzikální simulacecze
dc.subjectphysically based renderingcze
dc.subjectX3DOMcze
dc.subjectX_itecze
dc.subjectThree.jscze
dc.subjectSimulink 3D Animationcze
dc.subject3D sceneeng
dc.subjectphysical simulationeng
dc.subjectphysically based renderingeng
dc.subjectX3DOMeng
dc.subjectX_iteeng
dc.subjectThree.jseng
dc.subjectSimulink 3D Animationeng
dc.titleInterakce výpočetního prostředí MATLAB s 3D scénoucze
dc.titleInteraction of the MATLAB computing environment with 3D sceneeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBittner Jiří
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu









Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam