ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zásuvné moduly pro kreativní práce v programech Blender a Photoshop

Plug-ins for creative workflows in Blender and Photoshop

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Michal Rudolf
Vedoucí práce
Chludil Jiří
Oponent práce
Buriánek Jan
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika 2009
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství
Obhájeno
2023-02-14



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Kombinace postupů s grafickými aplikacemi Blender a Photoshop se používá v oborech digitálního umění. Problémem je, že tyto postupy obsahují technicky složité úkoly a repetitivní kroky. Na toto téma jsem provedl průzkum, ve kterém jsem s profesionály v oborech digitální malby diskutoval o jejich každodenních pracovních postupech. Na základě výpovědí o jejich zkušenostech s programy jsem vytvořil sadu zásuvných modulů, které zrychlují a zjednodušují přesun kompozičních dat mezi programy Blender a Photoshop. Moduly také nabízí nový způsob generování pixelových masek, které pak výrazně ulehčují práci v následujících fázích malby. Výsledné moduly jsem podrobil uživatelským testům, které vykonali účastníci průzkumu.
 
Combination of workflows with graphic softwares Blender and Photoshop is used in digital art industry. The problem is, that these workflows contain technically difficult and repetitive tasks. On this topic, I have conducted a survey, in which I discussed with profesional artists about their workflows. Based on insignt from the responses I have made a set of plug-ins, that speed up and simplify transferring of composition data between Blender and Photoshop. Apart from that, they also provide better solution for mask generation, which is benefitial in later stages. Plug-ins are tested by members of the survey.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/107434
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (19.09Mb)
POSUDEK (50.22Kb)
POSUDEK (48.52Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1873]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV