Regionální železniční spojení Pardubice - Hradec Králové - Náchod - Wrocław
Regional rail connection Pardubice - Hradec Králové - Náchod - Wrocław
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Leoš Smetana
Vedoucí práce
Janoš Vít
Oponent práce
Šlegr Petr
Studijní program
Logistika a řízení dopravních procesůInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyObhájeno
2023-01-17Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá návrhem pravidelného regionálního železničního spojení měst Pardubice, Hradec Králové, Náchod a Wrocław trasami přes Jaroměř a Týniště nad Orlicí. U obou tras budou zjištěny možnosti návrhů tohoto spojení vyplývající ze stávajícího stavu železniční infrastruktury a uvažovaného návrhu jízdního řádu. V případě konfliktních situací budou navrženy drobné úpravy jízdních řádů tak, aby zůstaly zachovány stávající taktové uzly. Výstupem této práce je návrh nové provozní koncepce a také její ekonomické a provozní vyhodnocení. This diploma thesis is focused on the proposal of a regular regional railway connection Pardubice – Hradec Králové – Náchod – Wrocław using routes via Jaroměř and Týniště nad Orlicí. For both routes, the possibilities of proposals for this connection resulting from the current state of the railway infrastructure and the proposed timetable will be determined. In case of conflicting situations, minor adjustments to the timetables will be proposed so that the existing time nodes are preserved. The final outcome of this thesis is the proposal of a new operational concept and its economic and operational evaluation.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [162]