Aplikace pocitových map v rámci dopravní strategie města
Application of Feeling Maps Within the Transport Strategy of the City
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Ondřej Bečka
Vedoucí práce
Hrubeš Pavel
Oponent práce
Kočárková Dagmar
Studijní program
Dopravní systémy a technikaInstituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematikyObhájeno
2023-01-17Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se věnuje aplikaci metody pocitových map vytvořených na základě žáků základní školy v rámci dopravní strategie města Dobřichovice. Teoretická část se zabývá vztahem člověka k prostoru, dopravní bezpečností dětí a dětmi v rámci urbanismu. Náplní praktické části je provedení samotného průzkumu, následné vyhodnocení, vytvoření pocitové mapy a návrh dopravních opatření na problematických lokalitách. Použitá metodika i nástroje navazují na průzkum realizovaný v mé bakalářské práci. Tato práce je dále rozvíjí a modifikuje na základě předchozích i nově získaných znalostí v rámci pocitových map a participativního plánování. This thesis is devoted to the application of feeling maps created on the basis of primary school students in the framework of the transport strategy in the town of Dobřichovice. The theoretical part deals with the relationship between humans and space, children's traffic safety and children within urban planning. The practical part is dedicated to conducting the survey itself, the subsequent evaluation, the creation of a feeling map and the proposal of traffic measures in problematic locations. The methodology and tools used are related to the research conducted in my bachelor thesis. This thesis further refines, develops and modifies them based on previous and newly acquired knowledge in the framework of feeling maps and participatory planning.