Analýza jízdně-technických a dynamických vlastností nákladního vozu s uvažováním poddajnosti skříně
Freight car running dynamics analysis under consideration of flexible carbody structure
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Patrik Staněk
Vedoucí práce
Heptner Tomáš
Oponent práce
Čapek Jan
Studijní obor
Kolejová vozidlaStudijní program
Dopravní a transportní technikaInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Úkolem této práce je vyšetření jízdních vlastností kontejnerového vozu s uvažováním tuhého a poddajného modelu spodku. Pozornost je také věnována tvorbě modelů vypružení. Simulace se vyhodnocuje jako traťová zkouška podle normy ČSN EN 14363. The works deals with examination of running behaviour of a reconstructed container wagon with rigid and flexible frame model. The focus is on the suspension models. The simulation is evaluated as an on-track test according to the ČSN EN 14363 standard.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [430]