Zobrazit minimální záznam

Business Plan for Establishing a Franchise Store



dc.contributor.advisorCupal Libor
dc.contributor.authorKarolína Soukupová
dc.date.accessioned2022-09-02T22:52:31Z
dc.date.available2022-09-02T22:52:31Z
dc.date.issued2022-09-02
dc.identifierKOS-1085735650405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103877
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je sestavení reálného a proveditelného podnikatelského záměru na založení nové prodejny s využitím konceptu Franchising. Teoretická část charakterizuje principy fungování franchisingu a jednotlivé části podnikatelského záměru. Práce obsahuje celkovou koncepci otevření nové prodejny a řešení hlavních oblastí jejího budoucího chodu. Zabývá se analýzou všech aspektů činnosti firmy a její nové prodejny: strategií, technickoekonomickou studií, financováním, legislativou a právním rámcem, zaměstnanci a dalšími otázkami úspěšného chodu firmy. Výstupem je návrh podnikatelského záměru pro otevření konkrétní franchisové prodejny, na jehož základě se podnikatel přesvědčí o předpokladech úspěchu podnikání.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on creation of a realistic and feasible business plan established according a franchising concept. The theoretical part provides information about the functioning of franchising business plan and its individual parts. The thesis contains an overall concept describing the opening of a new food store and solving the major operations in advance. The thesis deals with an analysis of all business aspects and its new food store such as: strategy, technical and economic studies, financing, legislation and legal framework, employees and other possible issues concerning to a successful company. The thesis offers business design for opening a specific franchise food store on the basis of which the businessman will observe the assumptions of successful business.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectFranchisingcze
dc.subjectFranchisacze
dc.subjectPodnikatelský záměrcze
dc.subjectZaložení pobočkycze
dc.subjectMarketingový pláncze
dc.subjectFinanční pláncze
dc.subjectFranchisingeng
dc.subjectFranchiseeng
dc.subjectBusiness planeng
dc.subjectEstablishment of a brancheng
dc.subjectMarketing planeng
dc.subjectFinancial planeng
dc.titlePodnikatelský záměr pro založení franchisové prodejnycze
dc.titleBusiness Plan for Establishing a Franchise Storeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeProcházka Jan
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam