Návrh stanice pro odstavení a provozní ošetření vysokorychlostních vlaků
Design of Service Station for High-speed Trains
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
František Vestfal
Vedoucí práce
Javořík Tomáš
Oponent práce
Vaněk Martin
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce „Návrh stanice pro odstavení a provozní ošetření vysokorychlostních vlaků“ je analýza předpokládaného linkového vedení vysokorychlostních vlaků na síti vysokorychlostních tratí v České republice. Z této analýzy poté vychází návrh provážení vlaků a s tím spojené rámcové rozmístění odstavných stanic pro vysokorychlostní vlaky na území České republiky. Dále obsahuje analýzu průběhu provozního ošetření vlaků a principů jejich údržby jak na konvenční síti v České republice, tak i na vysokorychlostních sítích v ostatních státech. Jedním z hlavních výstupů je rámcový návrh kolejiště odstavné stanice v jedné z vytipovaných lokalit a vývojový diagram procesů v rámci navržené odstavné stanice. The subject of the bachelor thesis „Design of Service Station for High-speed Trains“ is analysis expected line routing of high-speed trains on high-speed network in the Czech Republic. This analysis is then used as a basis fot the design of the train routing and the associated framework layout of the service stations for high-speed trains in the Czech Republic. Furthermore, it is necessary to analyse the course of operational treatment of trains and the principles of their maintenance both on the conventional network in the Czech Republic and on high-speed networks in other countries. One of the main outputs is a framework design of the track of a service station in one of the selected locations and a flow chart of the processes within the proposed service station.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16112 [407]