Studie vlivu řešení koncepce podvozku na charakteristiky vypružení kolejového vozidla
A solution study of the influence of the bogie concept on the suspension characteristics of rail vehicle
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Filip Najman
Vedoucí práce
Kolář Josef
Oponent práce
Fridrichovský Tomáš
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce bylo provést rešerši ohledně rozdílů mezi vnitřním a vnějším rámem podvozku na charakteristiky vypružení vozidla. Součástí práce byl i koncepční návrh torzního stabilizátoru v případě vnitřního rámu regionální jednotky. V textu jsou provedeny potřebné výpočty a v příloze je zpracována výkresová dokumentace. The aim of this bachelor´s thesis was to do research for differences between the inner and outer frame of the chassis. The thesis also included a conceptual design of a torsional stabilizer in the case of the inner frame of the regional unit. The necessary calculations are made in the text and the drawing documentation is prepared in the annex.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [293]