Návrh alternativního způsobu pro určování rychlosti dopravního prostředku
Design of an alternative method for determining the speed of a vehicle
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Georgii Merkulin
Supervisor
Lokaj Zdeněk
Opponent
Tichý Tomáš
Field of study
Inteligentní dopravní systémyStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav aplikované informatiky v dopravěRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem alternativního způsobu pro určování rychlosti dopravního prostředku. V první řadě byla provedena rešerše stávajících způsobu určování rychlosti. Dále pak byl popsán protokol Bluetooth. Následovně byl popsán způsob určení polohy pomoci protokolu Bluetooth Low Energy. Byla navřena metodika pro použití výstupu BLE protokolu za účelem zjištění rychlosti dopravního prostředku. Metodika byla ověřena na testovací lokalitě. Na základě dosažených výsledků pak byly navrženy doporučení pro zlepšení metodiky. This diploma thesis deals with the design of an alternative method for determining the speed of a vehicle. First of all, a search was made of existing methods of determining speed. Next, the Bluetooth protocol was described. The following describes how to determine the position using the Bluetooth Low Energy protocol. A methodology was proposed for using the output of the BLE protocol to determine the speed of a vehicle. The methodology was verified at the test site. Based on the achieved results, recommendations for improving the methodology were proposed.