Možnosti rozvoje tarifního systému Pražské integrované dopravy
Potential development of the Prague Integrated Transport tariff system
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Vít Macháček
Vedoucí práce
Michl Zdeněk
Oponent práce
Hoffman Andrej
Studijní program
Logistika a řízení dopravních procesůInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této diplomová práce je rozebrat problematiku tarifu integrovaných dopravních systémů z často opomíjených úhlů pohledu, např. jednoduchosti pro cestujícího, rychlého odbavení či garance zajištění přepravy. V druhé části práce jsou tyto teoretické základy aplikovány na Pražskou integrovanou dopravu, kde jsou na konkrétních příkladech vyhledány mezery v kvalitě tarifu a navrženy principy, kterými se při rozvoji tarifu řídit, aby bylo možné udržet veřejnou dopravu přívětivou a konkurenceschopnou. V poslední části je práce doplněna o několik inspirativních příkladů z jiných systémů. The aim of this master thesis is to explore and analyse the field of integrated public transport system tariff from certain points of view that are often neglected, e.g. simplicity for the passenger, fast check-in or connection guarantees. In the second part of the thesis, these theoretical foundations are applied to the Prague Integrated Transport system, where the gaps in the quality of the tariff are found using particular examples, and principles are proposed to guide the development of the tariff in order to keep public transport friendly and competitive. In the last part, the paper is complemented for some inspiring examples from other public transport systems.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [159]