Železniční osmička ve Zlínském kraji
Railway eight in Zlin Region
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
David Mikel
Vedoucí práce
Pospíšil Jiří
Oponent práce
Brachtl František
Studijní program
Logistika a řízení dopravních procesůInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá návrhem a vyhodnocením provozního konceptu regionální osobní železniční dopravy ve Zlínském kraji ve dvou časových horizontech 2035+ a 2050. Základní předpokladem pro uvažovaný budoucí stav železniční infrastruktury je výstavba tzv. Baťovy dráhy z Vizovic do Valašské Polanky a modernizace části železničních tratí v regionu. Provozní koncept je založen na principu integrálního taktového jízdního řádu s pravidelnými návaznostmi mezi linkami v taktových uzlech. Jako podklad návrhu byla zpracována analýza současného stavu železniční sítě a plánovaných záměrů změn. Součástí je také analýza přepravní poptávky v zájmovém území. Výstupy jsou zhodnoceny podle zkrácení jízdních dob a jejich ekonomických dopadů. The thesis deals with the design and evaluation of the rail service concept for regional passenger rail traffic in the Zlín Region in two different time horizons 2035+ and 2050. The basic prerequisite for the considered future state of the railway infrastructure is the construction of the so-called Bata railway from Vizovice to Valašská Polanka and the modernisation of part of the railway lines in the region. The operational concept is based on the principle of an integral clock-face scheduling with regular connections between lines at the clock-face hubs. An analysis of the current state of the railway network and planned changes was prepared as a basis for the proposal. It also includes an analysis of transport demand in the area of interest. The outputs are assessed in terms of travel time reductions and their economic impacts.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [159]