Zobrazit minimální záznam

2D painting in VR



dc.contributor.advisorSedláček David
dc.contributor.authorRobert Papay
dc.date.accessioned2022-06-02T22:52:50Z
dc.date.available2022-06-02T22:52:50Z
dc.date.issued2022-06-02
dc.identifierKOS-1062775535005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/101037
dc.description.abstractTato práce se zabývá analýzou a možným implementováním metod digitálního malování v rámci virtuální reality za účelem vytvořit virtuálně realistický zážitek připomínající tvorbu domů Langweilova modelu. Je poskytnut přehled digitálního malování, analýza tvorby realistického virtuálního zážitku a je navržena možná implementace malování, řezání a dalších funkcionalit ve virtuální realitě se snahou udržet zážitek uvěřitelným. Je také poskytnut přehled a výsledky testování implementace v Unity. Tato práce navazuje na práci Bc. Lukáše Pospíšila s názvem Virtuální zážitek „Tvorba Langweilova modelu Prahy“.cze
dc.description.abstractThis thesis focuses on analysing digital painting methods and their possible implementations in terms of virtual reality with the goal of creating a virtual realistic experience reminiscent of creating Langweil’s model of Prague. It provides an overview of digital painting, analysis on creating a realistic virtual experience and suggests how painting, cutting and other features could be implemented in virtual reality while keeping the experience immersive. It also provides an overview and test results of an implementation in Unity. This thesis builds on the work of Bc. Lukáš Pospíšil called VR experience: „Langweil Model of Prague Creation“.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectdigitální malovánícze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectRenderTexturecze
dc.subjectDCELcze
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectdigital paintingeng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectRenderTextureeng
dc.subjectDCELeng
dc.title2D kreslení na papír ve virtuální realitěcze
dc.title2D painting in VReng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŽára Jiří
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu




















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam