2D kreslení na papír ve virtuální realitě
2D painting in VR
dc.contributor.advisor | Sedláček David | |
dc.contributor.author | Robert Papay | |
dc.date.accessioned | 2022-06-02T22:52:50Z | |
dc.date.available | 2022-06-02T22:52:50Z | |
dc.date.issued | 2022-06-02 | |
dc.identifier | KOS-1062775535005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/101037 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá analýzou a možným implementováním metod digitálního malování v rámci virtuální reality za účelem vytvořit virtuálně realistický zážitek připomínající tvorbu domů Langweilova modelu. Je poskytnut přehled digitálního malování, analýza tvorby realistického virtuálního zážitku a je navržena možná implementace malování, řezání a dalších funkcionalit ve virtuální realitě se snahou udržet zážitek uvěřitelným. Je také poskytnut přehled a výsledky testování implementace v Unity. Tato práce navazuje na práci Bc. Lukáše Pospíšila s názvem Virtuální zážitek „Tvorba Langweilova modelu Prahy“. | cze |
dc.description.abstract | This thesis focuses on analysing digital painting methods and their possible implementations in terms of virtual reality with the goal of creating a virtual realistic experience reminiscent of creating Langweil’s model of Prague. It provides an overview of digital painting, analysis on creating a realistic virtual experience and suggests how painting, cutting and other features could be implemented in virtual reality while keeping the experience immersive. It also provides an overview and test results of an implementation in Unity. This thesis builds on the work of Bc. Lukáš Pospíšil called VR experience: „Langweil Model of Prague Creation“. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | virtuální realita | cze |
dc.subject | digitální malování | cze |
dc.subject | Unity | cze |
dc.subject | RenderTexture | cze |
dc.subject | DCEL | cze |
dc.subject | virtual reality | eng |
dc.subject | digital painting | eng |
dc.subject | Unity | eng |
dc.subject | RenderTexture | eng |
dc.subject | DCEL | eng |
dc.title | 2D kreslení na papír ve virtuální realitě | cze |
dc.title | 2D painting in VR | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Žára Jiří | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Bakalářské práce - 13139 [435]