Prohlížení dle předmětu "marketingová situační analýza"
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
-
Investiční plán výstavby nové betonárny
; Vedoucí práce: Vondruška Michal; Oponent práce: Pokorný Radim
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-04)Tato diplomová práce se zabývá vyhodnocením investičního záměru na výstavbu nové betonárny. Práce je rozdělena na dvě části, kdy je v první části popsána teorie, která je potřebná k zpracování praktické části. V druhé části ... -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první ...