Now showing items 1-3 of 3

    • Interaktivní stěny: Bridging play, zdraví a technologie 

      Author: Viktor Káčer; Supervisor: Richtr Radek; Opponent: Průcha Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Táto diplomová práca skúma oblasť technológie interaktívnych stien, pričom začína prehľadom ich definície, prípadov použitia a analýzou existujúcich riešení. V ďalších kapitolách sa venuje konceptu aktívneho hrania, pričom ...
    • Na frontě není klid 

      Author: Magdaléna Musilová; Supervisor: Richtr Radek; Opponent: Průcha Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-21)
      Práce se zabývá výzkumem ovládání her na velká dotyková zařízení. Tyto poznatky se následně uplatňuje při tvoření doporučení pro návrh ovládání her na interaktivní stěnu v laboratoři ggLab, což je výsledek teoretické části. ...
    • Vesmírné vylomeniny: softwarové řešení hry na interaktivní stěnu 

      Author: Matěj Chlan; Supervisor: Richtr Radek; Opponent: Průcha Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-21)
      Tato práce se zabývá tvorbou hry pro interaktivní stěnu vyvíjené v Unity. Hlavním cílem je vylepšit stávající hru, jejíž kód a ovládání nejsou v optimálním stavu. Právě tyto prvky jsou hlavními body analýzy. Ta dále zkoumá ...