Prohlížení dle předmětu "Q-learning"
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
-
Analýza přeshraničního trhu s elektřinou v severní Americe.
; Vedoucí práce: Starý Oldřich; Oponent práce: Vybíralík František
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)Trhy s elektřinou prodělaly radikální transformaci v posledních 30 letech. Tato transformace ale nedorazila do všech míst stejným tempem. Ekonomické a ideologické rozdíly v regionu Severní Ameriky vytvořily bariéry, které ... -
Automatické obchodování na akciové burze založené na fundamentálních datech a algoritmech zpětnovazebního učení
; Vedoucí práce: Strachota Pavel; Oponent práce: Oberhuber Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-02)Bakalářská práce se věnuje využití zpětnovazebního učení pro realizace investiční strategie pro obchodování na akciové burze na základě fundamentálních dat. V rámci práce jsou uceleně popsané přístupy zpětnovazebního učení ... -
Posilované učení pro manipulaci se skupinami objektů pomocí fyzikálních silových polí
; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Švarný Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)This bachelor's thesis deals with the simulation of a magnetic manipulation platform called Magman and methods of reinforcement learning that utilize the implemented simulator for training. Both of the implemented algorithms, ... -
Prozkoumávání prostoru v úloze přenosu znalostí
; Vedoucí práce: Guy Tatiana; Oponent práce: Ettler Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-01-25)Tato práce je zaměřená na prozkoumávání prostoru v přenosovém učení, i.e. přenos znalostí z úkolu naučeného v minulosti, použité pro nový úkol za účelem zrychlení učícího se procesu nebo nalezení lepšího řešení. ...