Editor virtuálních světů
Virtual world editor
dc.contributor.advisor | Sloup Jaroslav | |
dc.contributor.author | Petr Lhota | |
dc.date.accessioned | 2022-01-26T23:51:36Z | |
dc.date.available | 2022-01-26T23:51:36Z | |
dc.date.issued | 2022-01-26 | |
dc.identifier | KOS-958759685505 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/99182 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá procedurálním generováním terénů. Cílem práce je prozkoumat funkčnost a využití fraktálů, šumů a jim podobných algoritmů v počítačové grafice. Je doprovázená editorem s uživatelským rozhraním, který je schopen vytvářet terény, jejich textury, upravovat je a ukládat. | cze |
dc.description.abstract | The thesis deals with the issue of procedural generation of terrain meshes. The goal of the thesis is to explore the functionality and usage of fractals and noise functions and other similar algorithms in computer graphics. It is accompanied with an editor for creating, texturing, editing and saving terrain geometries. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | grafika | cze |
dc.subject | terén | cze |
dc.subject | procedurální | cze |
dc.subject | generace | cze |
dc.subject | šum | cze |
dc.subject | graphics | eng |
dc.subject | terrain | eng |
dc.subject | procedural | eng |
dc.subject | generation | eng |
dc.subject | šum | eng |
dc.title | Editor virtuálních světů | cze |
dc.title | Virtual world editor | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Felkel Petr | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13139 [432]