Zobrazit minimální záznam

Rendering pipelines in Unity for virtual reality



dc.contributor.advisorSedláček David
dc.contributor.authorJosef Bacík
dc.date.accessioned2022-01-26T23:51:36Z
dc.date.available2022-01-26T23:51:36Z
dc.date.issued2022-01-26
dc.identifierKOS-958759635005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/99180
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je analýza různých renderovacích pipeline v Unity, popsání a otestování výkonnosti efektů ray-tracingu v Unity a popsání procesu konverze projektu z jedné renderovací pipeline do druhécze
dc.description.abstractThe subject of this thesis is to analyze different rendering pipelines in Unity, describe and test performance of ray-tracing effects in Unity and describe conversion process of a project from one render pipeline to anothereng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectrender pipelinecze
dc.subjectray-tracingcze
dc.subjectperformancecze
dc.subjectVRcze
dc.subjectHDRPcze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectConversioncze
dc.subjectURPcze
dc.subjectrender pipelineeng
dc.subjectray-tracingeng
dc.subjectvýkoneng
dc.subjectVReng
dc.subjectHDRPeng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectKonverzeeng
dc.subjectURPeng
dc.titleRenderovací procesy v Unity pro virtuální realitucze
dc.titleRendering pipelines in Unity for virtual realityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePospíšil Adam
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam