Renderovací procesy v Unity pro virtuální realitu
Rendering pipelines in Unity for virtual reality
dc.contributor.advisor | Sedláček David | |
dc.contributor.author | Josef Bacík | |
dc.date.accessioned | 2022-01-26T23:51:36Z | |
dc.date.available | 2022-01-26T23:51:36Z | |
dc.date.issued | 2022-01-26 | |
dc.identifier | KOS-958759635005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/99180 | |
dc.description.abstract | Předmětem této bakalářské práce je analýza různých renderovacích pipeline v Unity, popsání a otestování výkonnosti efektů ray-tracingu v Unity a popsání procesu konverze projektu z jedné renderovací pipeline do druhé | cze |
dc.description.abstract | The subject of this thesis is to analyze different rendering pipelines in Unity, describe and test performance of ray-tracing effects in Unity and describe conversion process of a project from one render pipeline to another | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | render pipeline | cze |
dc.subject | ray-tracing | cze |
dc.subject | performance | cze |
dc.subject | VR | cze |
dc.subject | HDRP | cze |
dc.subject | Unity | cze |
dc.subject | Conversion | cze |
dc.subject | URP | cze |
dc.subject | render pipeline | eng |
dc.subject | ray-tracing | eng |
dc.subject | výkon | eng |
dc.subject | VR | eng |
dc.subject | HDRP | eng |
dc.subject | Unity | eng |
dc.subject | Konverze | eng |
dc.subject | URP | eng |
dc.title | Renderovací procesy v Unity pro virtuální realitu | cze |
dc.title | Rendering pipelines in Unity for virtual reality | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Pospíšil Adam | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13139 [432]