Zobrazit minimální záznam



dc.contributor.authorVatamaniuc, Nichita
dc.date.accessioned2022-01-06T08:40:53Z
dc.date.available2022-01-06T08:40:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/98931
dc.description.abstractV současné době jsou videohry důležitou součástí zábavy. Nástroje pro vytváření videoher jsou k dispozici pro každého, proto vývoj her nevyžaduje velkou společnost. Spolu s videohrami je velký zájem o hluboké učení. Kombinace těchto věcí dává skvělý výsledek ve výkonu, vývoji a herních zkušeností. Moderní herní enginy poskytují nástroje pro využití hlubokých neuronových sítí uvnitř vyvíjeného projektu. Nejlepší na herních enginéch je to, že je lze použít nejen k vytváření her, ale také k vytváření simulace prostředí pro provádění různých vědeckých experimentů. Abych ukázal možností těchto nástrojů, vytvořil jsem hru inspirovanou fotbalem pomocí enginu Unity, kde jednoho hráče ovládá člověk a druhého inteligentní AI.cze
dc.subjectHluboké učenícze
dc.subjectNeuronové sítěcze
dc.subjectVideo hrycze
dc.subjectHerní enginecze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectML agentscze
dc.titleAplikace neuronových sítí při vývoji hercze
dc.typevýzkumná zpráva
dc.typeresearch report


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam