ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • Disertační práce - 16000
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • Disertační práce - 16000
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Integrace krizového řízení do modelu řízení dopravy ve vytipované oblasti

Integration of crisis management into the traffic management model in the selected area

Typ dokumentu
disertační práce
doctoral thesis
Autor
Jiří Růžička
Vedoucí práce
Tichý Tomáš
Oponent práce
Růžička Miroslav
Studijní obor
Inženýrská informatika v dopravě a spojích
Studijní program
Inženýrská informatika
Instituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Disertační práce Integrace krizového řízení do modelu řízení dopravy ve vytipované oblasti rozvijí myšlenku možnosti implementace krizového řízení dopravní oblasti prostřednictvím stávajících světelných signalizačních zařízení. V rešeršní části práce jsou shrnuty aktuální pozvnatky z oblasti řízení dopravy ve městě se zaměřením na hledání možnosti implementace krizového řízení v českých legislativních podmínkách. Následně práce navrhuje obecný metodický postup pro zavádění systémů krizového řízení pro městské oblasti s využitím stávajících SSZ a rozšířením jejich funkcionalit. Kromě zmíněného metodického postupu je rovněž navržena metodika hodnocení systému krizového řízení. Na vybrané vytipované oblasti, u níž autor disponuje bází znalostí a zkušeností, i dostatkem dopravně inženýrských dat, je modelově ověřena reálná využitelnost navrženého metodického postupu a dále dochází k vyhodnocení přínosů, ale i potenciálních úskalí reálného zavádění systému krizového řízení s využitím SSZ v českých podmínkách.
 
This dissertation thesis Integration of crisis management into the traffic control model in the selected area develops the idea of implementation of crisis management of the traffic area by means of existing light signaling devices. The research part summarizes current knowledge from the field of traffic management in the city with a focus on finding possibilitites of crisis management implementation in the Czech legislative conditions. Subsequently, the thesis proposes a general methodical procedure for the implementation of crisis management systems for urban areas using existing traffic lights and extending the functionalities. In addition to the mentioned methodological procedure, a methodology for the evaluation of the crisis management system is also proposed. In selected areas where the author has a knowledge and experience base as well as sufficient traffic-engineering data, the real usability of the proposed methodical procedure is modeled and the benefits as well as potential pitfalls of reals implementation of the crisis management system using traffic lights in the Czech Republic are evaluated.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/98455
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.793Mb)
POSUDEK (138.1Kb)
POSUDEK (295.4Kb)
POSUDEK (316.1Kb)
Kolekce
  • Disertační práce - 16000 [100]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Model řízení a informování na úseku dálnice s využitím sčítačů dat a FCD 

    Autor: Adam Ulanovský; Vedoucí práce: Tichý Tomáš; Oponent práce: Nagy Ivan
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-10)
    Tato magisterská práce má za cíl sumarizovat data o dopravě, které má Ředitelství silnic a dálnic k dispozici z vybraného úseku dálnice, konkrétně z dálnice D5 mezi Prahou a Berounem. Zabývá se způsobem a četností sběru ...
  • Kontextuální aspekty automatické identifikace nedodržení zákona v silničním provozu 

    Autor: Vít Baran; Vedoucí práce: Macková Milena; Oponent práce: Kácovský Jaroslav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-08)
    Tato bakalářská práce se zabývá trestnými činy a přestupky v silniční dopravě. Je představena jejich definice, rozdělení a statistika nejčastějších prohřešků. Následující kapitoly jsou věnovány základním charakteristikám ...
  • Úprava SSZ s tramvajovým provozem se zaměřením na efektivitu provozu 

    Autor: Tomáš Gregora; Vedoucí práce: Kříž Milan; Oponent práce: Veselý Václav
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-09)
    Práce je primárně zaměřena na aktivní preferování tramvajových souprav na křižovatkách v hlavním městě Praze. Základ pro výslednou synergii opatření podporující spolehlivost provozu MHD tvoří podmínky pražského prostředí ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV