Kontextuální aspekty automatické identifikace nedodržení zákona v silničním provozu
Contextual aspects of automated detection of road traffic rules violation
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vít Baran
Vedoucí práce
Macková Milena
Oponent práce
Kácovský Jaroslav
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav bezpečnostních technologií a inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá trestnými činy a přestupky v silniční dopravě. Je představena jejich definice, rozdělení a statistika nejčastějších prohřešků. Následující kapitoly jsou věnovány základním charakteristikám dopravního proudu a způsobům řízení dopravy ve městě a na dálnicích. V práci jsou dále popsány identifikační systémy sledující nedovolené jednání v rámci dopravního provozu. Závěrečné kapitoly jsou věnovány aspektům ovlivňující překročení rychlosti a jízdě na červený signál, kdy řidič dává přednost vozidlům s právem s předností v jízdě. This bachelor thesis deals with criminal offences in road traffic. Is introduced their definiton, distribution and statistics of the frequent events. Next chapters describes basic characteristics of traffic flow and traffic control and management in cities and highways. In thesis are also describes penalty systems. The final chapters are devoted to aspects influencing speeding and driving on a red signal, where the driver prefers vehices with the right of way.