Bojové hry
Fighting games
dc.contributor.advisor | Sedláček David | |
dc.contributor.author | Alexandra Petrova | |
dc.date.accessioned | 2020-09-04T13:52:50Z | |
dc.date.available | 2020-09-04T13:52:50Z | |
dc.date.issued | 2020-08-27 | |
dc.identifier | KOS-881196237605 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/90001 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá analýzou herních mechanik bojových her. Tuto analýzu pak využiji k návrhu a implementaci prototypu mé vlastní bojové hry. Následně vytvořím návrh designu finální hry a hru implementuji a otestuji. Hra je implementována v Unity. | cze |
dc.description.abstract | This bachelor's thesis deals with the analysis of game mechanics of the fighting game genre. I use this analysis to design and implement a prototype of my own fighting game. Afterwards, I propose a design document for the final version of the game and then implement and test it. The game is implemented using the Unity engine. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Epic Fight | cze |
dc.subject | bojová hra | cze |
dc.subject | Unity | cze |
dc.subject | Epic Fight | eng |
dc.subject | fighting game | eng |
dc.subject | Unity | eng |
dc.title | Bojové hry | cze |
dc.title | Fighting games | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Krobová Tereza | |
theses.degree.discipline | Počítačové hry a grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13139 [410]