Zobrazit minimální záznam

Psychology of Advertising and its Use to Support the Image of Organization



dc.contributor.advisorMynaříková Lenka
dc.contributor.authorPetra Limberská
dc.date.accessioned2020-06-18T22:53:23Z
dc.date.available2020-06-18T22:53:23Z
dc.date.issued2020-06-18
dc.identifierKOS-1086045298005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88224
dc.description.abstractTeoretická část práce se opírá o tři hlavní pilíře, kterými jsou psychologie reklamy, image organizace a společenská odpovědnost firem. V rámci první kapitoly jsou blíže rozebírány psychologické efekty využitelné v reklamě, vliv známých osobností na účinnost reklamy a mentální mapy. Ve druhé kapitole, která se věnuje celkové image, jsou dále popsány jednotlivé prvky firemní identity, konkurence a podnikatelská etika a je zde také rozebíráno, jakým způsobem je možné vybudovat silnou image. Poslední kapitola teoretické části pojednává o výhodách a nevýhodách společenské odpovědnosti firem, spojitosti mezi ní a výkonností organizace a v závěru je věnován určitý prostor také světovému ekonomickému fóru. Praktická část se poté pokouší skrze dotazníkové šetření najít odpověď na otázku vlivu využívání moderních technologií v rámci jednotlivých podniků a jejich vzájemné interakci se spotřebiteli. Získané výsledky jsou následně interpretovány v kapitole, která se věnuje vyhodnocení výzkumných otázek a také v následujících návrzích a doporučení.cze
dc.description.abstractThe theoretical part of the thesis is based on three main pillars: advertising psychology, organi-zation image and corporate social responsibility. The first chapter is focused on psychological effects usable in advertising, influence of celebrities on the effectiveness of advertising and mental maps. The second chapter, which deals with the overall image, further describes the in-dividual elements of corporate identity, competition and business ethics and it also discusses how to build a strong image. The last chapter of the theoretical part discusses the advantages and disadvantages of corporate social responsibility, the connection between it and the perfor-mance of the organization, and in the end, some space is also devoted to the world economic forum. The practical part then tries to find out the question of the influence of the use of mod-ern technologies in individual companies and their mutual interaction with consumers through the questionnaire survey. The obtained results are then interpreted in the chapter dealing with the evaluation of research questions and in the following suggestions and recommendations.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectReklamacze
dc.subjectpsychologiecze
dc.subjectimagecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectCSRcze
dc.subjectdigitální technologiecze
dc.subjectAdvertisementeng
dc.subjectpsychologyeng
dc.subjectimageeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectCSReng
dc.subjectdigital technologyeng
dc.titlePsychologie reklamy a její využití pro podporu image organizacecze
dc.titlePsychology of Advertising and its Use to Support the Image of Organizationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeDvořáková Zuzana
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam