Zobrazit minimální záznam

Evaluation of Players Performance - Methodology and Implementation



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorMichal Pozník
dc.date.accessioned2020-06-10T13:57:44Z
dc.date.available2020-06-10T13:57:44Z
dc.date.issued2020-06-10
dc.identifierKOS-857605073005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/87762
dc.description.abstractPředmětem práce je analýza možností hodnocení akcí hráče v počítačových hrách a implementace modulu, který by byl schopen hráči takové hodnocení poskytnout jako zpětnou vazbu. Práce nejprve rozebírá analýzu předchozího výzkumu, existujících řešení a průzkumu mezi hráči. Další část obsahuje shrnutí možností evaluace a prezentace zpětné vazby hráči. Poslední část je pak o mé implementaci takového modulu. Modul byl implementován ve hře The Chaser, vyvinuté v rámci předmětu B4B39HRY v zimním semestru 2018/2019 týmem 11. The Chaser je hra, ve které je možné sbírat suroviny, z nich stavět svatyně, bořit protivníkovy svatyně a s tímto protivníkem bojovat. Modul byl vyvíjen v Unity, konkrétně ve verzi 2018.3.7f1.cze
dc.description.abstractThe matter of this work is the analysis of the possible ways of evaluating player action in computer games and the implementation of a module, which would be able to offer such evaluation as feedback. Firstly, the work analyzes previous research and existing applications and addresses a survey of gamer preferences. The second part sums up the options of both the principle and presentation of action evaluation. The last part of this work is about my implementation of such a module in a specific game. I have implemented the module in The Chaser, a game developed in the B4B39HRY course of the winter semester 2018/2019 by Team 11. The Chaser is a game in which the player collects resources, builds shrines with them, destroys the opponent's, and engages in combat with him. The module has been developed in Unity, specifically version 2018.3.7f1.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvýkon hráčecze
dc.subjectskillcze
dc.subjectzpětná vazbacze
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjectplayer performanceeng
dc.subjectfeedbackeng
dc.subjectskilleng
dc.subjectevaluationeng
dc.titleHodnocení výkonu hráče - metodika a implementacecze
dc.titleEvaluation of Players Performance - Methodology and Implementationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSedláček David
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu




















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam