Zobrazit minimální záznam

Font Rendering in OpenGL



dc.contributor.advisorSloup Jaroslav
dc.contributor.authorKarel Tomanec
dc.date.accessioned2020-06-10T11:13:36Z
dc.date.available2020-06-10T11:13:36Z
dc.date.issued2020-06-09
dc.identifierKOS-881196259905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/87724
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou vykreslování textu a vývojem knihovny pro jeho vykreslování založené na OpenGL. Představuje základní typografické koncepty, existující formáty pro popis fontů a metody jejich vykreslování. Součástí práce byla podrobnější analýza dvou vybraných metod a jejich implementace v podobě knihovny. Výsledky implementace obou metod byly v závěru porovnány z hlediska rychlosti, paměťové složitosti a přesnosti vykreslování.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the topic of text rendering and the development of the text rendering library based on OpenGL. The thesis introduces basic typographic concepts, existing font formats, and text rendering methods. Part of the thesis was a detailed analysis of two selected methods and their implementation in the form of a library. The results of the implementation were compared in terms of speed, space complexity, and accuracy of rendering.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvykreslování textucze
dc.subjectknihovnacze
dc.subjectBézierovy křivkycze
dc.subjectnezávislost na rozlišenícze
dc.subjectOpenGLcze
dc.subjecttext renderingeng
dc.subjectlibraryeng
dc.subjectBézier curveseng
dc.subjectresolution independenceeng
dc.subjectOpenGLeng
dc.titleKnihovna pro vykreslování textu v OpenGLcze
dc.titleFont Rendering in OpenGLeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeFelkel Petr
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu










Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam