Zobrazit minimální záznam



dc.contributor.authorBedřich S.
dc.date.accessioned2020-02-18T20:27:46Z
dc.date.available2020-02-18T20:27:46Z
dc.date.issued2019
dc.identifierV3S-333895
dc.identifier.citationBEDŘICH, S. Broušení cementobetonových krytů na rekonstruovaném úseku D5. Silniční obzor. 2019, 80(6), 155-157. ISSN 0322-7154.
dc.identifier.issn0322-7154 (print)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/86890
dc.description.abstractBěhem opravy vozovky dálnice D5 v kilometru 100,580 – 110,275 vpravo, kterou prováděla společnost „Společnost Strabag – Metrostav – Eurovia – D5 km 100-110“ byla provedena úprava povrchu nové vozovky cementobetonového krytu podélným broušením firmou OAT, s.r.o. Podélné broušení je technologie, která se již desítky let používá v zahraničí zejména na stávajících cementobetonových vozovkách k obnově či zlepšení jejich povrchových vlastností. Nyní však tato technologie byla použita pro nový cementobetonový kryt místo původně navržené úpravy CB krytu s obnaženým kamenivem.cze
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocze
dc.publisherSilniční společnost
dc.relation.ispartofSilniční obzor
dc.relation.urihttp://www.silnicnispolecnost.cz/cs/casopisy/silnicni-obzor/aktuality/
dc.subjectGrindingeng
dc.subjectconcrete pavementeng
dc.subjectIRIeng
dc.subjectskid resistanceeng
dc.titleBroušení cementobetonových krytů na rekonstruovaném úseku D5cze
dc.title.alternativeGrinding of portland concrete pavement on the reconstructed section of highway D5eng
dc.typečlánek v časopisecze
dc.typejournal articleeng
dc.relation.projectidinfo:eu-repo/grantAgreement/Technology Agency of the Czech Republic/TE/TE01020168/CZ/Centre for Effective and Sustainable Transport Infrastructure (CESTI)/CESTI
dc.rights.accessrestrictedAccess
dc.type.statusPeer-reviewed
dc.type.versionsubmittedVersion
dc.description.abstract-translatedThe repair of the D5 from km 100,580 to km 110,275 on the right motorway section was carried out by the STRABAG-METROSTAV-EUROVOA D5 km 100-110 compan. During this repair the OAT, Ltd. has accomplished the new concrete pavement longitudinal grinding. This grinding technology has been used in foreign countries for years already mainly for existing concrete pavements surface characteristics improvement.eng


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam