Broušení cementobetonových krytů na rekonstruovaném úseku D5
Type of document
článek v časopisejournal article
Peer-reviewed
submittedVersion
Author
Bedřich S.
Rights
restrictedAccessMetadata
Show full item recordAbstract
Během opravy vozovky dálnice D5 v kilometru 100,580 – 110,275 vpravo, kterou prováděla společnost „Společnost Strabag – Metrostav – Eurovia – D5 km 100-110“ byla provedena úprava povrchu nové vozovky cementobetonového krytu podélným broušením firmou OAT, s.r.o. Podélné broušení je technologie, která se již desítky let používá v zahraničí zejména na stávajících cementobetonových vozovkách k obnově či zlepšení jejich povrchových vlastností. Nyní však tato technologie byla použita pro nový cementobetonový kryt místo původně navržené úpravy CB krytu s obnaženým kamenivem.
View/ Open
Collections
- Publikační činnost ČVUT [1323]