Zobrazit minimální záznam

Improved and stabilized soils in railway substructure



dc.contributor.advisorHorníček Leoš
dc.contributor.authorJan Ludvík
dc.date.accessioned2019-06-26T22:54:06Z
dc.date.available2019-06-26T22:54:06Z
dc.date.issued2019-06-26
dc.identifierKOS-695600044805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/84166
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá úpravou zemin v pražcovém podloží. První část práce popisuje zlepšení a stabilizaci zemin. Zabývá se návrhem, zkouškami, technologiemi a používanými materiály. S úpravou zemin souvisí téma železničního spodku a vzniku zemin. Praktická část se zaměří na odběr zeminy v ŽST Lysá nad Labem a její úpravu. Zkoušky zahrnují zatřídění odebrané zeminy, návrh variant pro úpravu a výběr vhodné směsi. Vybraná směs je podrobena zkouškám dle zadání bakalářské práce.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with soil treatment of a railway substructure. The first part of the thesis describes soil improvement and stabilization. It deals with design, laboratory tests, technology and used materials. The soil treatment relates to the theme of railway substructure and soil formation. The practical part focuses on soil removement in Lysa nad Labem railway station and its treatment. Tests include identification of removed soil, design of treatment options and selection of appropriate mixture. The selected mixture is subjected to tests according to the the bachelor thesis assignment.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectZlepšenícze
dc.subjectstabilizacecze
dc.subjectúprava zemincze
dc.subjectpražcové podložícze
dc.subjectzemní pláňcze
dc.subjectúnosnostcze
dc.subjectkamenivocze
dc.subjectLysá nad Labemcze
dc.subjectProctor Standardcze
dc.subjectKalifornský poměr únosnosticze
dc.subjectokamžitý index únosnosticze
dc.subjectSoil improvementeng
dc.subjectstabilizationeng
dc.subjecttreatmenteng
dc.subjecttrack bedeng
dc.subjectsubsoileng
dc.subjectbearing capacityeng
dc.subjectaggregateseng
dc.subjectLysa nad Labemeng
dc.subjectProctor Standardeng
dc.subjectCalifornia bearing ratioeng
dc.subjectImmediate bearing indexeng
dc.titleZlepšené a stabilizované zeminy v pražcovém podložícze
dc.titleImproved and stabilized soils in railway substructureeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePetýrek Michal
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra železničních stavebcze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu








Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam