Efektivita dopravního signalizačního systému GLOSA pro konvenční a automatizovaná vozidla v inteligentním městě
Effectiveness of a Speed Advisory Traffic Signal System for Conventional and Automated Vehicles in a Smart City
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Hossam Anany
Supervisor
Přikryl Jan
Opponent
Grönberg Rebecca
Field of study
Inteligentní dopravní systémyStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav aplikované matematikyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce prezentuje studii mikrosimulace dopravy, která zkoumá stav techniky v řízení dopravy (GLOSA) pro vozidla v inteligentních městech. Simulace se provádějí za účelem analýzy vlivu na dopravní výkonnost, kdy více řidičů splňuje rychlostní radu. Přístup ke správě GLOSA je také zpřístupněn pro jeho schopnost zlepšit efektivitu provozu ve smíšeném prostředí konvenčních a automatizovaných vozidel, jakož i při plném proniknutí pouze propojených automatizovaných vozidel na trh. This thesis presents a traffic microsimulation study that investigates the state-of-the-art in traffic management (GLOSA) for vehicles in smart cities. The simulations are performed to analyze the effect on traffic performance when more drivers comply to the speed advice. The GLOSA management approach is also accessed for its capability to improve traffic efficiency in a mixed environment of conventional and automated vehicles, as well as in a full market penetration of only connected automated vehicles.