Zobrazit minimální záznam

Implementation of Asymmetric Cooperative Video Game - The Manual



dc.contributor.advisorSporka Adam
dc.contributor.authorPavla Křivanová
dc.date.accessioned2019-06-12T16:00:53Z
dc.date.available2019-06-12T16:00:53Z
dc.date.issued2019-06-11
dc.identifierKOS-773337328605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82765
dc.description.abstractTato práce se zabývá tvorbou asymetrické kooperativní počítačové hry I'm In pro dva hráče. Hráči mají různé role (agent a hacker) a plní společně pomocí verbální komunikace dané hádanky, přičemž každý hraje na svém zařízení. Zařízení nejsou při hře nijak propojena. Tato práce se primárně zaměřuje na část hry, kde je hráč v roli hackera. Rozebírá se zde analýza současných podobných počítačových her. Následuje popis návrhu hry, implementace, testování s uživateli a následné úpravy na základě tohoto testování. Na celkové hře bylo spolupracováno s Martinou Klimešovou, která tvořila druhou část hry, kde je hráč v roli agenta. Výsledkem práce je funkční asymetrická kooperativní počítačová hra složená z těchto dvou částí. Hra je vytvořena v Unity (ve verzi 2017.1.1f1) a určena pro PC.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the creation of asymmetric cooperative computer game I'm In for two players. Players have different roles (agent and hacker) and they solve riddles together using verbal communication. Each player has their own device. These devices are not connected. This thesis is primarily focused on the part of the game where the player plays as a hacker. First of all, some similar computer games are analysed. After that follows the description of the design, implementation, user testing and finally the adjustments made after the testing. This game was developed in collaboration with Martina Klimešová who made the other part of the game where the player plays as an agent. The result of this work is a functional asymmetric cooperative computer game composed of these two parts. The game was created for PC using Unity (version 2017.1.1f1).eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectasymetrickácze
dc.subjectdva hráčicze
dc.subjectkooperacecze
dc.subjectpočítačová hracze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectasymmetriceng
dc.subjecttwo playerseng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectcomputer gameeng
dc.subjectUnityeng
dc.titleRealizace asymetrické kooperativní hry - manuálcze
dc.titleImplementation of Asymmetric Cooperative Video Game - The Manualeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSedláček David
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu











Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam